22 Kasım 2010 Pazartesi

Palavra Palavra - Ajda Pekkan




Palavra Palavra - Ajda Pekkan şarkı sözü, Palavra Palavra - Ajda Pekkan dinle, Palavra Palavra - Ajda Pekkan indir, Palavra Palavra - Ajda Pekkan video klip klibi izle


Palavra Palavra - Ajda Pekkan


-Ne oldu bana bu akiam
-Ne garip seni sanki ilk defa görüyorum
Ayni sözler söylediiin hep boi sözler
-Sana nasil anlatsam bilmem ki
Kolay sözler
-Okumaya doyamadiiim bir aik öyküsü gibisin
Bu hergünkü sudan sözler boi vaatler
-Dünüm bugün geleceiim tek gerçeiimsin
Artik bitsin sus hiç konuima
Anlamam kendini hiç yorma
-Sen bana aik iarkilari çalan
-Gül kokulari getiren ilik rüzgarlar gibi
Belki tatli tatli bu yalanlar
-Bir dakika seni anlamiyorum
Gül kokan rüzgarla nasil geçermii gelecek yillar
Yere iner mi gökteki yildizlar
Dinleyemem bunlar hep boi laflar
Aik bitince sözler neye yarar
-inan bana noolur
Palavra palavra palavra
-Dinle beni
Palavra palavra palavra
-Yalvaririm
Palavra palavra palavra
-Yemin ederim
Palavra palavra palavra palavra palavra
Hepsi palavra inanmam sana
-iite kaderim sanki seninle ilk defa konuiuyor gibiyim
Ne romantik bu sözleri çok dinledim
-Duygularin en güzeli ümidim
Çok dinledim
-Ne olur dinle beni
Hepinizde ayni taktik ayni yalan
-Yasak rüyalarimin kadini
Beienmedim
-Istirabim ümitsizliiim
Bailayinca sen susmaz misin
Gülüyorum haline anlamaz misin
-Yildizlari yer yüzüne indiren iarkim
Belki tatli tatli bu yalanlar
-Sen olmasaydin kimbilir belki ben de olmazdim
Gül kokan rüzgarla nasil geçermii gelecek yillar
Yere iner mi gökteki yildizlar
Dinleyemem bunlar hep boi laflar
Aik bitince sözler neye yarar
-Yüreiim bu söylüyor sözleri inan
Palavra palavra palavra
-Dinle beni
Palavra palavra palavra
-Noolur
Palavra palavra palavra
-Yemin ederim
Palavra palavra palavra palavra palavra
Hepsi palavra inanmam sana
Palavra palavra palavra
-Güzelsin
Palavra palavra palavra
-Ne güzelsin
Palavra palavra palavra
-Çok güzelsin
Palavra palavra palavra palavra palavra
Hepsi palavra inanmam sana

Söyleyen : Ajda Pekkan

0 yorum:

Yorum Gönder